21 Şubat 2013 Perşembe

Yar'e Kalpten Bir Pare

Göz kapaklarım kapanmaktan aciz kaldı

Seni soludu titrek gönlüm kaçtı bütün uykusu

Hiç bilmediğim sokaklarda aradım seni

Hiç görmediğim yüzler, mekanlar

Özlemin adını umut koydum kendimce

Aradım ne aradığımı bilmeden yorgun gözlerle

Kırılmışken kalp tahtımın tüm ayakları

Bir bir tamir oldu sahibine ithafen

Kendi bildiğimi okur, kendi köyümde gezerken

Ayak basılmamış çöllerde buldum kendimi

Mecnun oldum
Ya da 
Emir oldum bir damlanda

Bir damlan beni bensizliğe sürükledi ey Yar

 Girsem engin denizlerine, alsam karşıma konuşsam seni sana

Katılır su birikintilerim okyanusuna

Özlüyorum Yar

Sen geldiğinden beri Sensiz Geçen Her gün değişiyorum

Dil Teşne benim her halim 

Sana susamış bir kalp, Sensizliği içen bir zihin

Her bir kelime de senin ismin

Yunus demiş Nereye baksam Elif görürüm

 Sen değil misin zaten tüm dünya

Dünyasın da değilim gülüm

Ahiretimde de gel bana.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder