23 Şubat 2013 Cumartesi

Senin Bilmecen..

Senin bilmecen içinde kayboldu fikrim
Sürekli farklı yöne taşınan fikirler sonunda kendi yöresini bulamadı
Var mı Yok mu Ben mi O mu
Araf denilen bilinmezlik çukurunda kaybettim düşüncelerimi
Ağır atıyorum adımlarımı, nazarlardan sakınırcasına
Bitmek bilmeyen Sana kavuşma arzumu hiçe sayıyorum
Ben dediğim her şey haykırırken Seni tüm dünyaya
Ben kendi kendime konuşuyorum çığlık atacakken susar gibi
Ağzımdan kaçan ufak haykırışlarda adını duyuruyorum sağırlara
Anlamıyorlar değerini
Körlere resimlerini gösteriyorum
Hepsi bakıp geçiyor sade bir gülümsemeyle
Ben mi görüyorum bir tek seni ve ya ben mi adını söyleyebiliyorum böyle yürekten
Bilmecelerinde takılı kalıyorum böyle işte.
Tam çözdüm derken çözüm yeni bir tanesini doğuruyor 
Her defasında yılmıyorum koşturuyorum atımı tüm engellemeye gelenlere
Kılıcımı çekip acımasızca doğruyorum sana gelmeme karşı olacakları
Seni sakınıyorum gönlümde, gözümde, dilimde
Kendim bile nazar değdirmemek için adını anmadan Maşallah diyorum
Ne güzel düşünmüşler de koymuşlar o güzel Adı
Ne güzel Yaratmış YaRab'bim Maşallah.
Her güzelliğin zorluğu vardır ya işte
Çözemedim Bilmecelerini
Olsun Zaman Katar yokluğuma devam ederim yoluma
Bilirim Gün gelir, Sabreden Kazanır Sonunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder