25 Şubat 2013 Pazartesi

En layık olana En layık şekilde..

Merhaba papatyam. Konuya hemencecik girecek olursam bugün seninle gün boyunca konuşmadığım günü anlatacağım. Çok saçma gelebilir kulağa ama enteresan anıları var. İnsan yaradılış olarak nefsi yönden kıskanç yaratılmıştır. Dozu önemlidir fakat böyleyiz. Sen benimle konuşmadığın vakit aklıma hemen kimle konuşuyor acaba, beni unuttu mu?, beni düşünmüyor gibi fikirler gelir mesela. Tabii bir bakışına yok olan düşünceler bunlar. Bu fotoğrafta o günden hatıra..

O gün sabahtan evden çıkıp akşam eve gelmiştim Papatyam. Sana yapacağım sürprizin planlarını yapıp, gerekenleri düşündüm, akıl danıştım, seni anlattım dinlemek isteyen herkese. İçime sığamıyordun ki şimdi ikimiz olduğumuz için, taşıyorsak birbirimize taşıyoruz bunun güzelliği var. Senin gözlerinde yıkanıyor tüm benliğim. Seni mutlu etmek için elimden geleni yapmaya çalışıyordum işte mutlu oldun mu daha sonraki yazımda belirteceğim. Hüzünlü olduğun vakitlerde bir kurtarıcı gibi çıkmak istiyorum karşına. Karanlığına dolunay gibi doğup yırtmak istiyorum gecelerini. O gün yazdığım bir şiir vardı yeni paylaşacağım seninle, yeni buldum.


Nûr'um, Güneşim, Papatyam..
Daha sevdamın bir tutamına şahit oldun.
Yüksek bir dağın tepesinden aşağıya bakıp gördüklerin sadece, görebildiklerin.
Dağın yüksekliğini indikçe anlarsın derinine, en el değmemiş ormanlarında kavrarsın değerini.
Üstündeki kara aldanmadan içinden geçen kaynak sularında bulursun kalbini, ferahlatır.
Bu dağın en tepesinden kopardım bir tane papatya ki en kıymetlisidir.
Sundum Güneşime.
Erittim karlarımı besledim papatyalarımı.
Buket buket sunuyorum gönül papatyalarımı kıymetlime, Güneşime, Nûr'uma..

Şimdilik bu kadar Papatyam. O günlerin üstüne ne güzel günler geçti, tek tek aklıma geldikçe yazacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder