19 Şubat 2013 Salı

Gerçek Aşk ile başladı Herşey.

Here we are again.

Bu gecelik sana seni anlatmaya karar verdim Papatyam. Benim bakışlarımda ki Sen.

Bir adamın hikayesiyle başlıyor bizim hikayemiz ve bu hikaye de sen bulunuyorsun.



Vinton Cerf, 1970’li yıllarda üniversiteyi yeni bitirmiş, yirmili yaşlarının sonunda bir matematik mühendisiydi. Doğuştan kulakları duymayan Carinne’e aşık oldu. Carinne, kimseyle iletişim kuramıyor, telefonla bile konuşamıyordu. California Üniversitesi Matematik Mühendisliği’nde bilgisayarlar arası bilgi transferiyle uğraşan Cerf’in ise tek isteği karısını mutlu etmekti.

İşte bir aşkla başladı internet deryası. Bir adamın aşkı sayesinde evrensel bir dil oldu. Sevdiği kadını mutlu etmeye kendini adamış bir adam. Zeki bir adam.

Başlangıcı aşk olan bir şeyden aşk bulmak çok şaşırtıcı olmasa gerek Papatyam. Emre ile lise de tanışmam farkına varmadan aynı üniversiteyi kazanmamız, onun twitter'a olan merakının sonunda beni de içine alması ve kaderin 3. sıçramasında karşındayım. Bir adamın aşkla açtığı yolu aşkla devam ettiriyoruz. İşin güzel kısmı Emre'nin de gerçek aşka buradan kavuşması. Detaylara inmeden sana geri dönmek istiyorum Papatyam.

İpek bir tene işlenmiş 2 yıldız tanesi, hokkadan daha narin bir burun, hayaller de bile kendine yer bulamayacak derece güzel dudaklar ve o pespembe pamuk yanakların. Kalbime taktığın hızmayı hiç çıkartmazsın umarım.

 Aşkın tasvirini edecek olsaydım gözlerinden dökülen yaş olup tüm yüzünü gezmek derdim ama üzüntü yaşı değil mutluluk yaşı olurdum. Öyle bir şey işte..

Senin yanında sunulan ikramlara ne demeli Papatyam. Huzurun en kalitelisi, mutluluğun en güzeli ve bakışın en lezzetlisi. Hangisine doyacağını şaşırıyor insan.
Seni bir kelimeye sığdıracak olsam Sonsuzluk derdim bu sayede ben de Cennete kavuşmuş bir ruh olurdum.
Kıskandıralım hadi tüm dünyayı papatyam. Sarıl boynuma ne var ne yok anlat gözlerime bakarak. Görsünler bir elmas nasıl ışığa kavuşunca parlıyor.
Yaysam dünyaya senden öğrenmek istediklerimi, gökyüzünü karartırdık. Seni nasıl sevdiğimi anlatsam dünyaya, seller basardı dört bir yana. Sensiz kaldığımı fısıldasam, kururdu okyanuslar, kururdum, yok olurdum. Biz dengeyi bozmayalım Papatyam sen ol ben olayım Biz olalım gerisi yok.


En doğru zamanda gelecek bir sorum var Papatyam. Hazırlıklı ol. Düşün. Sen biliyorsun o soruyu.
Mesela hayal kuracak olsam. Senin gülüşünü almış bir kızım olsa, benim gözlerimi, senin zekanı, benim duygusallığımı, senin zarafetin olsa, benim kibarlığım. Mesela diyorum Papatyam.

Mesela Benimle Cennette birlikte olur musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder