10 Şubat 2013 Pazar

Benim Modam Sen Ol..

Anılardan bahsetmeye devam edelim en iyisi. Papatyam, ilk gittiğin zamanı hatırlıyorum tatile. İlk en uzun kalışın,ilk en uzun yanışım. Hiç bitmez gibi geliyordu. Birisi sürekli beni mutsuz etmek ister gibi sürüklüyordu zihnimi senin yokluğunu gösteren levhalara. Şiirler yazıyordum. Sürekli hüzün şarkıları. Bir mağazadan geçerken papatyam bunu giyer diyordum ve ya yemek yerken o yedi mi acaba yemeğini. Sürekli aramak istiyordum da benliğim engelliyordu bunu. Rahat bırak biraz da gezsin, tozsun. Uzaya gitmedi ya gelecek sonunda diyordum ama nafile. Her gün yanan bir yürekle açıyordum gözlerimi. Aşk bu ya işte aklıma geliyordu hatıralarımız. Mesela ilk aklıma gelen ne biliyor musun?

Taksime gidiyorduk. Dolaşırız diye kendimize ait bir eşya almak istemiştik hani. Öyle aitlik değil ama o eşya bizi temsil edecekti. Başkalarından farklı olmaya takıntılıydık ya hani. Tam meydanda hatırlıyor musun üstünü ıslatan beyaz opeli. Sen sinirden çılgına dönmüştün. Ben gülmemek için kendimi tuttum diyemem baya baya gülmüştüm. Bana ayrı kızıyordun hani çakmak çakmak bakıyordun bana. "Ne gülüyorsun bağırsana arkasından ayı görmedi mi şu suyu yaa bütün günüm battı bütün kıyafetim battı" diye hayıflanıyordun. Oysa o gün de çok güzel geçmişti. Hemen seni mağazaya sokmuştuk üşüme diye senden rica etmiştim kıyafetini ben seçebilir miyim diye izin vermiştin. Sana en yakışacağını düşündüğüm şeyleri elime geçirip geldim çok kısa sürede. Bedenini tam tutturdum diye şaşkın şaşkın bakıyordun bana. Hemen giydin üstünü aldık hepsini. Sonra aynı yerin erkek bölümüne gittik sen de eline aldın ne bulsan tutuşturdun elime giy bunları sende bunlarla gezeceksin dedin. Pantolon bol, gömlek dar olmuştu sen ne kadar değiş desen de alıp çıkmıştık öyle. Birbirimizin modası olmuştuk. Bak hediye almak yok demiştin bundan sonra tutup kolumdan getireceksin giydireceksin. Senin zevkin benim hediyem olacak demiştin. Papatyam hala o pantolon bol,o gömlek dar ve her özlem bastırdığında giyiyorum onları geziyorum sokaklarda. Sen yanımdaymışsın gibi. Bazen anlatıyorum kendi kendime sana anlatacaklarımı. Delirdiğimden değil eğlendiğimden yapıyorum bunları. Sen gel papatyam alnına çok yakışan bir öpücük buldum onu kondurucam ve kollarını da boynuma alıcam. Benim modam sen ol..

1 yorum: