23 Şubat 2013 Cumartesi

İtiraf Ediyorum

Kolaya kaçayım mı? Sana bir itirafta bulunayım mı?

Beni sadece düşündürüyorsun. Yazamadığım şeyleri içime atmıyorum yazıyorum işte. İnsanların Seni Seviyorum kalıplarından sıkılmışlığımı yazıyorum. Doğru kelimeyi ararken hep yanlış konuşmaktan sıkıldım mesela. Ne yazdıysam Sana alın üstüne diyememekten. Tanımıyorsun beni tanısan çok seversin klişesini söyleyememiş olmaktan mesela. İçime ata ata beklettiğim şeylerin beni kovalamasından falan mesela. Burası benim özgürlük alanım gibi her şeyi herkesle paylaştığım alan. Kimseye gidip kasten anlatmayacağım bir şeyi buraya rahatlıkla yazıyorum. Mesela Birine gidip Seni seviyorum denmemesi lazım, Aşığım veya. Özel olun biraz, kafa yorun madem seviyorsunuz o koskoca aşklarınızla dile getirin gerçek hislerinizi yıllar önce birinin türettiği bir kelimeye sığınmadan. Benim özelim Papatya mesela. Seni ilk gördüğümde benzettiğim şey narinlik timsali. Papatyam diye anıyorum seni. Sen duyuyor musun beni Papatyam. Anlatabiliyor muyum kendimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder