23 Şubat 2013 Cumartesi

Seni Sana Anlattım

Bugün özel bir yazı yazıyorum. Bildiğim kelimelerin yetmediği bir şeyi tarif etmeye çalışacağım. Pek az kişinin gerçek manada erişebildiği bir duygu. Eriştiğin vakit peşinden ayrılmaman gereken bir duygu.Adını koymuyorum çünkü sınırlamak istemiyorum. Bir sınırı yok bu yaşanan şeyin.

Böyle birinin resmine baktığın vakit içinin garip bir şekilde titrediğini hissettin mi hiç. Gözlerinin dolduğunu, heyecan desem heyecan değil böyle sanki yüksek bir yerden atlarsın ya o tarz bir his. Sadece bir resim diyorum karşına alıp konuşmaktan bahsetmiyorum. Hiç Ondan bir kelime duydun diye dilin kuruyana kadar şükrettin mi O'nu sana gösterene. İçinin yanışını hissettin mi? O mideden kalbe çıkan sıcak kaynak suyu. Hiç yanmak sana zevk verdi mi? Derler ya hani sebebini bilmediğim bir sebepten sırıtıyorum falan diye ben sebebini biliyorum. O mutluluğun sebebi O işte. Aklınıza kim geldiyse O.

 Sana bakarken gözlerimin parıltısını gör istiyorum. O kelebekler vardır ya hani midede yaşayan benim her anımda pır pır ediyor onlar.Tarif ettiğim Aşk değil, Sevgi değil "Sen"'sin. Sabahlara kadar seninle konuşmak, günümü seninle geçirmek, ömrümün her yerine sığdırmak istiyorum. Var olan günüme, geçmişime, geleceğime sığdırmak istiyorum. Seni Bana Gönderen Rab'bime Hamdolsun. Şimdilik budur. Çeyreğini bile anlatamadım ama yazabildiğim kadarı bu. Birazını gözlerinin içine bakarak söylemek istiyorum. Seven sevdiğine sevdiğini söylesin. Hz. Muhammed (s.a.v.) Gözlerinde Anlatacağım gerçekleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder