30 Haziran 2013 Pazar

Tk 1962

Vazgeçmemi söyleyen binlerce sese bir yenisi daha eklendi. Tek bir ağızdan sabret, vazgeç, bekle, dur bakalım zamana bırak sözlerini söyleyenler yetmez gibi içimde konuşup duran seslerde bunlara katılır oldu. Tüm dünya senden vazgeçmemi haykırsa, vazgeçmeyeceğimi tüm içtenliğimle söylerim. Fakat bana vazgeç diyip duran sen olunca ölesiye zoruma gidiyor. Senin gibi inadı uğruna ak'a kara diyecek biri bana vazgeç, imkansız deme gafletinde bulunuyor. Senin inadın kendine benim inadım inancıma dayanıyor. Çünkü her zaman dedim "Ben seni bulmadım, seni bana buldurdular." İstesem de vazgeçemeyeceğim bir yoldayım anlayacağın. Kimsesiz hissettiğim bir yol bu. Çünkü yaşayan az kişi var ve inanamayacak çok kişi. Aklıma bir sürü şey geliyor. İnanç meselesi de kula kalmadı ki diyorum. Allah nasip edecek onu da. Hz. Hatice nasıl hemen inanmıştı eşine. Tek bir sözüne dahi tereddüt etmedi Neden? Çünkü O güvenilirdi, tüm kainatın en güveniliri.Bunların hepsini Allah-u Tealâ nasip etmedi mi?

Bana inanma, benden defalarca vazgeç, beni hiç kabul etme ve hiç sevme. Bunlar senin yapabileceğin ve benim asla sorgulamayacağım şeylerdir. Çünkü ne hakkım var senin hayatın üstüne ne de bir imkanım. Şimdi evden çıkıp havaalanına gelecek olsam. Seni karşılasam karşına dikilsem ve sadece yüzünü görüp gülümseyip çekip gitsem. Bunun sana ne zararı vardı bunu merak ediyorum. Sen benim seni sıkıştıracağımdan mı korkuyorsun. 2+2 4'tür. Sen beni sevmiyorsun bunu kafama yazdım Papatya. Ama şunu Asla unutma. "Asla" dediklerin peşini bırakmaz ve Allah plan yapanların en hayırlısıdır."

20.10'da görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder