25 Haziran 2013 Salı

Küskün Hayat

Yastığım da küs bana artık,
Yatağımda.
Sırf sen yoksun diye her geceye ait kelimelerim de küstü.
Bir bir derdimi anlayan yıldızlar da,
Beni terapi eden dolunayla deniz de küstü.
Ne var ne yok arkanda bıraktın ya
Arkada kalan ne varsa bana küstü işte.
Telefonumun mesaj bölümü, çaldığım şarkılar, nefesim bile dar.
Niye kaybettin Onu dediler hep bana.
Her yastığa kafamı koyduğumda,
Her gece dışarıya baktığımda,
Telefonun her elime gidişinde 
Bir Neden çıktı karşıma.
Neden daha çok sevemedin?
Neden izin verdin gitmesine?
Neden Sensiz ben olur mu demedin?
Neden yaşamaya devam ettin "Can" diye andığın gittiği halde.
Her şeye bir cevap bulan zihnim de kapadı kendini bu sorulara.
Ben hiç bir zaman bilemedim eksiğimi
Hiç bir zaman öğrenemedim sensizliği
Hiç unutmadım nefes aldığım günleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder