16 Haziran 2013 Pazar

Bir Dua, Bir Dünya

İlk özlem, ilk hüzün, ilk hata ve ilk kavuşmaya değinmek istiyorum bugün. Hz. Adem ile Hz. Havva'nın kavuşmasına. 200 sene süren bir hüzün, yalnızlık yağmurundan sonra öyle güzel bir dua sayesinde kavuştular ki. Her an dua eden Hz. Adem'in sonunda Muhammed(S.a.V.)'in hürmetine affet bizi Ya Rab demesi. Karşılığında Kâbe inşa edilip Hz. Havva'nın da oraya gelmesi ve kavuşmalarının sonunda oluştu bunca insanlık. Rab'bim en başında En Güzel'in hürmetine affetti. Her Aşk İçinde Efendimiz(S.a.V)'i barındırır bu sebepten ve en güzel Aşk O'na duyulan aşktır, Rab'be duyulan Aşktır.

Yıllarca süren özlem yağmurları, dua tufanı, itiraf ve tevbe selinden sonra en doğru ifadeyi kullandı ve kavuştu Yarine Hz. Adem. Düşün ki tek başına hiç bilmediği bir yerde yıllarca aradı. Tek sığınağı Rab'bi, tek istediği sevdiği oldu Hz. Adem'in. Kavuştuğu vakit sıkıca sarıldı Havva'sına ve beraber yıllarca şükrettiler Rab'lerine. Tekrar cennete kabul edilecekleri güne vakit nesiller yetiştirdiler.

 İnsanlık Aşk için ve Af için harcanan emekle doğdu Sevgili. Hiç sonu olmayan bir bekleyişte doğru bir dua sayesinde oldu. Şimdi benim ömrümün süresi de belli değil senin ömrünün süresi de. Sabır Rab'bin emri bu şekilde bil ki Ben her vaktimde duama katıyorum seni. Yaptıklarım için Af, Sevdiğim için Aşk istiyorum Asıl Sevgiliden. Bir dua sayesinde koca dünya'da Havva'sını bulan Hz. Adem gibi bir gün bir dua sayesinde Seni bulacağıma ve saracağıma inanıyorum.  O Gün gelene kadar Sevgili, Af ve Aşk ile Kal. O Dua kabul olduğu vakit Görüşmek Üzere. Allah'ımıza Emanet Ol..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder