18 Haziran 2013 Salı

Dünyaydık Dün yandık

Dünya tarafından terk edildim.

Öylece bıraktı beni kendi halime

Öylece bıraktı yıllar önce sönmüş bir yıldız ışığı,

Gökyüzünde yerini yadırgayan bir Ay gibi.

Nedenini toprağın altına saklamış 

Çaresizliğe, ümitsizliğe, yalnızlığa terk edip gitmiş beni

Bilmediği şey benim derdimin ve ümidimin kaynağı 

Ne Onun taşı toprağı ne de havasıydı.

Ben onda kalmak istiyordum çünkü erişmek istediğim bir yer vardı.

Ben Onu seviyordum çünkü O'nu Yaratan'ın mimarisi vardı.

O'na güzel diyordum işte Nasıl güzel Yaratmış diyordum.

Sevgi sözcükleri söylüyordum, kırılmasın diye uğraşıyordum

O çok yanlış anladı beni.

Ben Yaradan bana kırılmasın diye Onun gönlüne girmeye çalışırken

O kendinde bir şey var sandı.

Ben emre itaat ve teslimiyet göstermeye çalışırken,

O vazgeçilmezim sandı.

Vazgeçilmezsin Dünya doğrudur 

Ama

Terkedileceksin.

Emir Geldiğinde Rab'den 

Son nefes için

O umursamazca attığın kişileri hatırlayacaksın.

Ve

Bir Gün Sen de kavuşacaksın Yarine.

Sonsuzdan Geldin Yine Sonsuz Olacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder