1 Mart 2013 Cuma

Temiz Bir Kalp

Buram Buram özlem koktu buralar, Sen koktu.

Daha önce farkına varmadığım duygular  belirdi yüreğimde

Özlerken ki yanma hissi mesela,

Merak hissi, acaba iyi mi diyerek,

Onsuz geçen her saate bir efkar sigarası yakmak gibi.

Bilmediğim, adını bile duymadığım yerlerde uyandım ben

Sağım solum karanlık, ne konuştuğunu anlamadığım yığınla insan

Yüzlerine bakmaya tahammül edemiyorum.

Sonradan anladım ki senin şehrinden uzaklaşmanın cezası bu

Senin olmayan yüze bakamıyorum, sesleri duyamıyorum

Aldığım nefes, göz kırpışlarım, uyumak hepsi haram sanki.

Sanki mutlu olacaksam sana ihanet edecekmişim gibi.

Ve Sevgili

Benim en korktuğum şey seni incitecek bir şey yapmak.

Senin pamuk kalbine dokunacak ellerimin ak pak olması gerek ki

Her zaman temiz kalsın girdiğim kalp.

Bu yüzden dikkat ederim gireceksem bir kalbe

Önce ellerine bakarım

Pis mi? 

Benim temiz kalbimi kirletir mi girse?

Senin gibi tertemiz bir kalp sunuyorum sana Sevgili

Tertemiz eller, sadece seni gören gözler.

Senin Yokluğunda seni yaşayan bir Ben sunuyorum.

Sen Olsan da, Olmasan da,

Ben Seni Bir Ömürlük Seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder