26 Mayıs 2013 Pazar

En Güzelden gelen En güzel imtahan

Nereden çıktın gece gece
Hadi gündüz vakti güneş doğdu mu açıyorsun kapılarını da
Bari eğleniyorum derken rahat bırak beni
Bir kelime ediyor Sahneden biri
Sevgilim gibi,
Herşeyim gibi,
Sensiz olmaz gibi.
Sen hemen Akıl odalarımın hepsinden fırlıyorsun
İşte O benim der gibi.
Tam arkadaşımı teselli edeyim diyorum.
Kendimi sorgulatıyorsun.
Kimseye unutursun diyemiyorum.
Kimseyi teselli edecek bir yanım yok çünkü ben teselli olamıyorum.
Bazen sana ihanet edecek gibi oluyorum başka bir yüze bakayım diyorum
Bakamıyorum çünkü hemen aklıma sen geliyorsun
Bir tanemin gözleri yok ki onda diyorum
Yazık O'nu benim gibi göremiyorlar diyorum
Yazık..
Cenneti göremiyorlar.
Öyle bir bağlıyım ki sana nerede nasıl olduğunu bilemeden
Gözlerim dolduğunda yüzümü çıkarıp sımsıkı sarılıyorum Sevdiğim.
Sonra Yine bir Şarkı sözü geçiyoryüreğimden
En son anımda bile söylemeliyim sevdiğimi diye
Tutamıyorum kendimi
Tutamadım yüreğimi Papatya.
Sana üzülüyorum, kendime üzülüyorum, bize üzülüyorum.
Herkesin derdi kendine büyük ya işte
Senin derdin sana benim ki bana.
Seni karşıma alıp konuşamadan gitmekten korkuyorum.
Gittiğinde sonradan pişman olmandan
Pişman olduğunda ise bunu kabul edememenden korkuyorum.
Çok düşünüyorum çok..

Mesela şimdi konserden geldim, belki 6 saattir ayaktayım ama bunu yazmasam uyuyabilir miydim bilmiyorum. Ne güzel bir imtahansın be Papatyam.
En güzelden gelen En güzel imtahansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder