12 Mayıs 2013 Pazar

Pek sevmediğiniz, pek çok seven kişi'den

Yine ben. Pek sevmediğiniz, pek çok seven kişi. Ne mutluluk kelimeleri dökülür bugün yüreğimden ne de hüzün. Duygular sakince dökülüyor zihnime oradan parmağıma ve oradan senin gözlerine. Yüreğimden gözlerine bir yansımaya şahit oluyorsun şuan. Bak titriyor ışığım görüyor musun? Sen gidiyorsun, ben korkuyorum. Sen gidiyorsun, ben bitiyorum. Sen gidiyorsun, ben gülümsüyorum. Ben dediğimiz kişiye şuan ulaşılamıyor anlayacağın. Melankolik ve ya üzgün değilim ama öyle garip hissediyorum ki. Zaten gideceğini biliyordum ama bir tarihe bırakmamıştım bunu. Sen havaalanında sağına soluna baka baka yürü, benim gözlerimi göremeyeceksin. Seni rahatsız etmeden uzaktan elveda mı yapacağım bu seferlik. Suskunluğumu koruyacağım gözlerine karşı. Benim sustuklarımı sen anlarsın nasıl olsa. Bir kere baktın içeri, tanırsın.

 Senin mutluluğunla mutlu oluyorum işte. Kavuşuyorsun tekrar sevdiklerinle, mutlu olduğun yer orası ise eğer gerçekten mutlu oluyorum. Bir söz daha verdim bekleyeceğime dair. Seni beklemekten güzel tek şey sana kavuşmak olur. Cennete el ele girmek dileğiyle..

Papatya

Bir gecelik daha rüyama düş.
Bir düş ki sen ol, kokunla, bakışlarınla herşey.
Öylece kal seni aklıma kazımama izin ver
Sonra uyanmama izin ver ve kalktığım da yanımda ol.
Güzel gözlerin kapalı, bilmem ki hangi rüyadasın.
O masum duruşunu bıraksınlar bir ömür izleyeyim.
Bir ömrü sığdırabilirim bir saniyeye
"Sen" dediğim vakit bir ömrü izah etmiş oluyorum işte.
Kokun sinmiş saçlarıma, ayağa kalkamıyorum sarhoş gibiyim.
Kahvaltıyı hazırlayıp hemen yine geleceğim yanına prensesim.
Sessizce görevimi tamamladım, sıra seni uyandırmakta.
Aç gözlerini Papatyam, Güneşim doğ hadi gönlüme.
Uğruna herşeyi feda edebileceğim bir çift göz açıl bakalım.
Günaydın Prensesim, kahvaltımız hazır.
İşte böyle düş rüyalarıma, böylesine kalıcı ol, böylesine huzurlu.
Bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder