6 Nisan 2013 Cumartesi

Benden beni iste..

Bugün de böyle yazmak istedi canım.

Karşımda siyah ve durgun bir deniz sanki yokmuş gibi..
Adalar Tek tek göz kırpıyor ışıklarıyla.
Hafif bir Nisan esintisi kollarımı okşuyor.
Ezan okunuyor "Haydi Kurtuluşa" diyerek Yatsı vaktinde
Yollarda insanlar yürüyor, arabalar sahili turluyor yine.
Gemiler demir atmış iskeleye onlar da kavuşmuş memleketlerine.
Bir acı haykırış geliyor ufak bir martıdan korkmuş belli ki
Gece olduğu vakit böyle olur bizim buralar işte.
Kalabalık ama ıssız oluyor,
Kendini dinleyebileceğin bir yer oluyor.
Bir bakıyorum denizden ufak bir motor geçiyor belli belirsiz.
Aklıma Gözlerin geliyor.
Belli belirsiz o karanlık zamanlarımda bana ışık tutan gözlerin.
Bir müzik geliyor kulağıma melodisini anlamadığım ama sevdiğim,
Sesini hiç duymamış olmam ama seviyor olmam düşüyor aklıma.
Binalara bakıyorum bir ömrümü harcadığım şu sokakta hepsine yabancı olduğum binalar,
Sen düşüyorsun aklıma acaba o hangi bina da hangi daire de nasıl bir odada diyorum.
O martının ürkekliğini taşıyorum üzerimde, haykırışlarını.
Her an kimsesiz kalacakmış gibi sana tutunuyor ses dalgalarım.
Adını anıyorum, Nefes alıyorum.
Sonra gözlerine dalıyorum tekrar, tekrar.
Bana beni unut derse diyorum ya derse,
Hani O ne isterse olacak ya gün geldi de benden bunu istedi ne yapmalı ki..
Ben kafamı çevirsem Seni anıyorum,
Gözümü kapasam Seni anıyorum,
Bir durağım var O da Namaz,
O bitince de Seni anıyorum..
Benden çok şey iste de Aman Unut deme
Benden beni iste ama Bana Unut Deme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder