23 Nisan 2013 Salı

Prenses'im

Hayallerimden öte, dualarım, mutluluğum, her şeyim. Gerçek olacağını her daim hissettiğim ama bir türlü mutluluğunun adını koyamadığım "Sen" şimdi nefesimdesin. İsminin, yüzünün, gönlünün güzelliği bana tek bir soru sordurtuyor o da "Ben nasıl bir sevap işlemiş olabilirim nasıl bir dua aldım ki karşıma hayallerimi bile kıskandıracak biri çıktı."

Esma'm

Sana Senin için Ben daha yokken yazdığım şeyler hayatına girdiğim zaman manâlandı. Hani derler ya dejavu diye bütün bir hayatım seninle dejavu oldu. Mutluluk adına her ne varsa içinde seni barındırır oldu. Kısa bir süre önce geleceğime gözlerim kapalıyken seninle tamamen açıldı. Yazabileceğim, yazacağım yüzlerce şey var ama ben hepsini sadece bir kelime de tanımlıyorum. "Mucizem"

Herkesin bir gün ama hangi gün belli olmaz dediği O'nu bekleyerek yaşayamazsın dediği zamanlar da ben Her gün seni bekleyerek yaşadım. Her duama katarak, her yemeğime, her gözyaşıma katarak. Ve o gün geldi gözlerini gördüm ve çakılı kaldım. Şimdi sesini duydum ve gördüm Seni. Bir mucize gerekiyordu bunların olması için bu sebepten "Mucizem"sin. Bir ömre sığmak ve bir ömür bu mucizeyi yaşamak üzere...


İbadet gibi adını anmak, kalbime vuruyor her harfin.
Seninle yaşamak cenneti tatmak, benim kurtuluşum sensin.
Her insan bir dua eder ağlayarak, benim her sözüm sensin.
Seni bana yazdıysa Ya Rab, senden ne gelirse gelsin.
Kadere inandı bu kalp,alnımda yazar ismin.
Gülümsemene aşığım kulağımda hep sesin.
Seni sevdiğimi anla,artık bu serüven geçsin.
Yeni bir macerayız biz, başrol sensin Prensesim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder