17 Nisan 2013 Çarşamba

En Büyük Şansımsın İhtimali 7 Milyarda 1 Olan

Bir varmış bir yokmuş denir değil mi? Hayatı bu kadar kısa anlatabilirim. Bir var bir yokuz. Verdiğin nefesi geri alamazsın, aynı suyu içemezsin, aynı duyguyu aynı oranla, aynı şekilde yaşayamazsın. Telaş yapmadan yaşamak elde değil ama bir o kadar rahat yaşamak olması gereken oluyor. Konuya şöyle göz kırpışında hayatı anlatmakla girdikten sonra tekrardan asıl ve tek konuma dönmek istiyorum. Papatyama.

İliklerime işleyen Senden bahsedeceğim tekrar hatırlarsın bu yazdığımı Papatyam..

Asla Ne bir şiire sığacaksın ne de bir romana
Ama ben yazmaktan yorulmayacağım ve anlatacağım seni sana
Olur da gözümü kırptığımda karşılaşırsam Asıl hesap soranla
 Bitecek fırsatım ve sonu gelecek bu garip fıtratın o anda.

Romantik bir adam olamayacak kadar Aşık bir adam oldum.
Sokakta geveze olan ben sende şaşkına döndüm.
İki sual sorsam üçüncüsünde lâl oldum.
Bir garip heyecanla sende masal oldum.

Kelime torbamda ararken seçkinlerini
Her defasında bir cümle aldı beni
Dayanamaz söylerim görürsem aklıma sığamayan gözlerini,
"Ben Seni 2 Ömürlük Sevdim, Gel Sev Sen de Beni."

Bir ben varım "Sen" kalan, Seni Benliğine koyan
Bir sandal var, bir kız kulesi, bir güneş rüyamda doğan
Senin gelişine konacak yok kaderden başka anlam
En Büyük Şansımsın İhtimali 7 Milyarda 1 Olan...


Her konuda konuşabilen, radyo yapabilecek kadar konudan konuya geçebilen bir adam önünde en fazla 40 saat olduğunu bile bile mantıklı bir cümle kuramıyorsa bunun açıklamasını yapamam. Karşında sadece saçmalayıp Ayıcığını mı daha çok seviyorsun Mini Mouse'unu mu diye bile sorabilecek kadar heyecanına mağlup olan bir adamın açıklamasını yapamam. O adamı tanımak, sakinleştirmek Senin elinde Papatyam. Kalbimin Senden oluşan haykırışlarını, aklımın Sen geldin diye sağa sola koşuşturup kaçmasıyla birleştirince "Deli" denilen kişi çıkıyor ortaya. Ne kadar susarsam, saçmalarsam, pot kırarsam kırayım bil ki "Papatya Bu Deli Seni Çok Se....."

Bir Tek Sen Eksiksin Demiştim ya O Akşamdan Bir Kare..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder