24 Temmuz 2013 Çarşamba

Yıldız Falı

Selamlar oruç ve sıcağın verdiği yetkiye dayanarak yapılacak her türlü yazım, söylem hatalarına karşı şimdiden affınıza sığınıyorum.

Aklımda dönüp dolaşan ve söyleyemediğim bir şeyler olduğu vakit, yazmaya koşuyorum hemen. Bazen biriktirip bir kerede yazıyorum bazen geldiği gibi kısa kısa. Ah bir bilseniz ne zorluklarla yaşıyorum ben kafamın içinde bir deliyle. Her şeyden bir Sen çıkarıp gözümün önüne seriyor. En saçma anımda bile kafamın içinde şarkı sözleri dönmeye başlıyor. Hele bir vapur seyahati olsun ve ya bir dolunay görünsün gözüme tam şenlik havası.

 Bu tür şeyleri susturmayı az çok öğrenmeye başlıyorum ya da çalışıyorum diyebilirim. Bir şeyleri susturmaya çalışırken bazen kendini susturuyor insan bazen benliğini. Mesela ben kendimi tanımaz hale geldim nerede eski ben diyorum. Kıskançlığından yerinde duramayan ben tevekkel olmuş oturuyor. Neyse konuma dönecek olur isem..

Geçenlerde sana bir yıldız seç kendine seni oradan bulurum demiştim. Pek inandırıcı gelmedi sana ama ben gece düşündüm durdum, sürekli yıldızlara baktım çatı katından. Hangisi olabilir dedim hangisi O'nun gözlerindeki pırlantayı bana yansıtabilir. Gece bir çare vermedi ama Güneş'in doğuşu cevabını da arkasında getirdi. Tabii ki O'nun yıldızı o seçmese de Güneştir. Kaç milyon km uzakta da olsa sıcağı, ışığı, nefesi gözlerimi kapadığımda yanımda. Ne zaman gitti desem gözleri yani Ay hemen arkasında. Herkes görür güneşi herkes ne kadar müthiş olduğunu söyler ama güneşe yaklaşacak kadar seven azdır. Bir adım daha yanaştığım da yakacağını bilirim. Ama bildiğim bir şey daha var ki gönlümün ısınması bir yanışla olacak. O bana gelse herkes yanacak benim O'na gitmem gerekir. Senin yıldızın Güneş Papatyam. Bir göz kırpışı yaşam kaynağı , sabah uyandığında ayrı güzel, gece yatarken ayrı güzel olan ve olmazsa olmaz olan Güneş. Merhamet Sahibi'nin en güzel Eserlerinden biri olan Sen ve Güneş. Cennette el ele gezebilmek dileğiyle Papatya..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder