20 Nisan 2014 Pazar

Özün Özü

Ömre aldanmadan, nefse kanmadan,
Dünyada kalmadan sevdim.

Seni, sensin diye, Rab'bim versin diye,
Gönül dolsun diye sevdim.

Sana aşık bir kalp, Rab'be yanan yürek,
Ruha yağan rahmet ile sevdim.

Ben Sevmedim,O emretti
İtaat ettim, sevdim.

Yüreğin yanığına, hasretin yoğununa
Ömrümün kalanına bakmadan sevdim.

Bir Sen dedim, Bin âh dedim
Allah dedim, sevdim.

Gözümü açınca, göğe bakınca
Güneşi görünce, sevdim.

İsmin güzel diye, özün özel diye,
Dünyada karım diye sevdim.

Cenneti yüzünde, miski kokunda
Rahmeti gözünde buldum da sevdim.

Aklıma sığmadan, gönlüme dolmadan
Ölümü saymadan, sevdim.

Bakmadan yüzüne, bir avuç sözüne,
Melekten gelme sesine kandım da sevdim.

Ben Sevdim, Sen geldin
Biz olduk.

Ben geldim, Sen Sevdin
Öz olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder