14 Eylül 2013 Cumartesi

Sen, Ben, Bir gün..

Aşkları ulu ortaya sermek olmaz. Aşk kalpte yaşanır, Maşuğa anlatılır sadece. Dil dönmez zaten anlatmaya, aşk dediğin kimse o hisseder yalnız ve o anlar. Fakat 2 kelime var ki sihrine inanıyorum. İnsan aşıksa dilinden düşürmek istemediği 2 kelime. Sürekli söyledikçe değerlenen, söyledikçe artan 2 kelime. "Seni Seviyorum". Nasıl bir şey ki bu aşık kendini tutmak zorunda hissediyor kendini. Yetiyor anlatmaya her şeyi ama aslında hissettiklerinin milyonda biri oluyor. Söylerken gözler gülüyor, fısıldanıyor belki. Sadece dil söylemiyor sevdiğini tabii. Gözler de konuşur, eller de. Ne kadar çok sevdiğini anlatmaya yetmez ama çocukken yapardık ya en büyük alan 2 kolumuzu açtığımızda ki kadardı işte aşığın dilinde Seni Seviyorum o kadar büyük. Dünyaları kucaklayabileceği kadar. Zaten herkese denmez, kimseye denmez hatta. Yüreğinin içinde hissetmelisin. Ben bu kızı seviyorum. Ben bunun için ölürüm demelisin. Ölmelisin, yanmalısın, pişmelisin. Seviyorum demek için bir süreçten geçmelisin.

Manâsını bilerek kullanan azdır. Ulu orta her arkadaşına diyenler mesela ve ya 3 günlük aşk adını koydukları hoşlantıcıklarına her dakika söyleyenler vardır. Yıllar geçse de aslında sevemeyip zorla seviyorum diyenler de var ortalıkta. Sevdiğini sanan ne çok var bir bilinse.

Sırdır bu açıklanmaz zaten anlatsam da anlaşılmaz ama ucundan sevgiden bahsetmek istiyorum. O'na Ait her şey beni ilgilendirir. O ve Ben varız dünyada gerisi sadece var. Eğer sevgili beni Allah'ı anmaya davet ediyorsa sadece benim sevgim yoktur O'nda derim bir daha severim, bir daha ve bir daha. Ondan zaten ben çok ama çok.. Kıskancım ki haklıyım. Bir zerresini bile paylaşamayacak kadar cimri olan ben hazinemin kimse tarafından rahatsız edilmesini istemiyorum. Meraklıyım da. Çocuk gibi meraklıyım hem de. Kaldırımda yürüyorum dese hangi kaldırım bende yürümek istiyorum orada diye ısrar edebilecek kadar. O'nun yaşadığı, nefes aldığı, adım attığı her yeri görmeyi deliler gibi isteyecek kadar meraklıyım.

 Beni bırakıp da Aşk'a dönecek olursam, aşk Sabır, Saygı ve Sır ister. Sırrı sabırla saklayabilen aşkın olgunluğuna iyice erişir. Aşk onu sarar sarmalar. Sevilene saygı duyan da karşılığında sevgi görür. Karşındakini senin kafanın içindeki gibi değil de olduğu gibi görmek en önemli olaydır zaten sevgide. Seviyorum demek ne kadar zorsa bu da o derece zordur.

Seni Seviyorum Papatyam. Bu kadar net, bu kadar gerçek, bu kadar saydam açıklıyorum işte. Seni seviyorum, seveceğim ve bir gün bunu açıp okumaya başlayacağız. Gülümsemeni görüp bir daha söyleyeceğim yüzüne, bir daha, bir daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder