27 Eylül 2013 Cuma

Bir Dost Sohbeti..

Arkadaşla sohbet ediyoruz. Bir kıza tutulmuş diyebiliriz. Normalde “Odun” kategorisine koyduğumuz bu can dostum bahaneleri ve daha neleri bir kenara koyup kıza kaptırmış gönlünü. Bana aşık mıyım ben diye bir soru yöneltti. Aşkın tadını zerrece almış birine aşk sorulmaz ya kendi lisanımın yettiği kelimelerin yetmediği bir şekilde anlatmaya çalıştım ona.
-Ayağına taş değse içim acıyor hakim olamıyorum kıyamıyorum O’na dedi.

-Dünyama hoş geldin en azından daha başlangıçtasın aşkı bulursan ne alâ dedim.

-Patladım dimi ben kardeşim kütüklüğe elveda diyorum artık dedi.

-“Gerçekten aşksa öyle ama tutulduysan gelir geçer. Zaman gösterecek gerçekten ne hissettiğini. Herkes yaşadığını Aşk sanar. Herkes aşkı buldum der egolarının tutulduğuna. Baktığında kalbin durup ruhun atmıyorsa daha hazır değilsindir.
Aşk kendi kendini bıçaklamak o yaraya tuz basmak ve çığlık atacakken susmaktır. Çünkü bir sen anlarsın, yaşarsın ve anlatmak istesen de anlatamazsın.” Dedim.

-Boşuna böyle aşkın ızdırabını demiyorlar be kardeşim dedi.

-Güldüm..
Onlar aşık değil ki. Aşık aşktan şikayetçi olmaz elimden gitmesin diye sesini çıkarmaz. Birine aşık olmuyorsun ki, o hal seni Aşık eden. O kişi seni bu hale sokuyor. Maşuk aşkı sana katana denir.  

-Doğru diyorsun. Ben normalde iş çıkışı yorgunluktan eve koşup yatağa atardım kendimi, söz konusu o olunca sınır tanımıyorum valla ölsem de yanına gidiyorum.

-Fedakarlık aşka adım atmanın ilk kuralıdır. Aşık kendinden feragat edip O’nun yoluna girmedikçe boşa kürek çeker. Öyle olmasa benim burada işim ne dedim.


Aşk dediğimiz aslında Rahmani değil mi sanki. Yaradana yansıtamadığımız yaradılana yansıyor gönülden. Onda O’nu bulabilmek olay. Seni O’na götürecek olanı bulabilmekte. Her halimize şükür. Biz daha aşık dahi olamayız ama Aşk kapısını bir kere çalana kapı kapanmaz o durduğu vakit. Ben O’na yalvardım da Seni gönderdi bana. Duam, Ebediyetim, Evvelim..


Aşıklar ölmezler doğarlar unutmamak gerekir. Sınırlı ve duvarlarla kapanmış bir dünyadan sınırsızlığa, sonsuz birlikteliğe doğarlar.


Uyandığım vakit seninle sonsuza doğmaya Sevgilim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder