19 Eylül 2013 Perşembe

Gel biraz çocuk olalım

Gel biraz çocuk olalım
Saf olalım bazı şeylere
Hayatın çirkinliklerini görmeyelim 1 güncük.
Kötü insan olduğunu bilmeyelim
Sevdiklerimizden yediğimiz kazıkları unutalım
Hayatın yükünü atalım 1 günlük.
Çocuk olalım tüm benliğiyle işte.
Bir birimizi görelim çok sevelim
Çocukken olduğu gibi utana sıkıla söyleyelim.
Sonra yanaklarımız kızarsın her zaman olduğu gibi.
Belki gün içinde bir yerden inerken elini tutarım yardım etmek için gülümseriz muzurca.
Sütümüzü içmeden yatmayalım, ablalarımıza anlatalım aşkımızı.
Tek derdimiz bir birimizle daha çok zaman geçirebilmek olsun.
Tek düşüncemiz Ben O'nu çok seviyorum olsun.
Ve o 1 gün 1 ömür olsun.
Aşıklar Kör olurlar, Özlem içinde yanarlar.
Aşıklar Aşkı sever
Aşka düşer ve düştükçe düşmek ister.
İşte Onu istiyorum bende
Nasıl her gün daha çok seviyorsam Seni
Her gün daha çok düşmek istiyorum.
Damarlarındaki kanda gezinmek istiyorum.
Aklının tümünde
Ben nasıl seni düşünerek nefes alıyorsam.
Sende şükrüne kat istiyorum.
Çocuk gibi olalım istiyorum yani.
Bir birini seven 2 çocuk.
Hiç büyümeyelim sevgilim,
Ya da büyüyelim
ve Bir birimizi hep çok sevelim.
Seni çok Sevenin
Senin için yananın,
Güneşine buhar olup kavuşan Kardan Adamın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder