15 Ağustos 2013 Perşembe

Sözsüz Şair

Bitirdim kelimelerimi
Son raddesine kadar kullandım.
Dilsiz bir şairim artık.
Kelimesiz bir roman,
Renksiz bir tual,
Yıldızı olmayan boş bir gökyüzü.
Bin bir çabayla ayakta tutmaya çalıştığım kalbimi de aldı biri
Veremez geri.
Boş bir evde
Boş bir kafayla oturuyorum.
Gece yarısını geçmiş saat,
Geçmiş benden yarım yarım zaman,
Ben geçmişim artık.
Bir gitar sesi var kulağımda
Bir beste var
Ölüm var unuttun zaten bir gün gideceğim
diyor yazan.
Gideceğim bir gün diyorum.
Şaka yapmıyorum
Hepimiz gideceğiz.
Susuyorum artık.
Çığlık çığlığa susuyorum..
Sana doğru geliyorum
Suskun vaziyette
Renksiz, kelimesiz, kimsesiz.
Bir sen davet edebilirsin beni dünyanıza,
Bir sen hoş geldin diyebilirsin.
Kime söylüyorum ki
Ben zaten gitmişim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder