10 Ağustos 2013 Cumartesi

Bir Seçim Bin Değişim

Selamun Aleyküm,

Düşünmeden durmadığım bir mevzuda, yine gece uykusuzluk baskın geldi yazdım. Bilirsiniz ki, dünyaya gelmiş 124 bin (eksik fazla Allah bilir) peygamber var. Fakat Resul olarak gönderilen sayı sadece 313. Buradan hemen bir başka kısma geçecek olur isem. Allah bu evreni, dünyamızı, seni, beni, herkesi Peygamber Efendimiz (S.A.V.) hürmetine yarattı. Her şey ama her ufak detaydan dahi O'nun haberi var. Yaradan, yarattığından habersiz olur mu hiç.
Kimilerine göre milyar yıllar geçti ve O geldi dünya'ya. En doğru zamanda, en doğru yere, en doğru şekilde geldi. Bir merhamet tecellisi, Rab'bin en büyük hediyesi İmanı getirdi bize ve ilk savaşlarına girdi tam teslim Müslümanlardan oluşan bir ordu. Tam 313 Müslüman. 313 Cennet ehli.. Cennetle müjdelenen 313 Ademoğlu.
Allah istediği vakit Hak'kı galip getirdiğini gösterdi Batıla. Hemde nasiplenenler için öyle bir sayı ile ki tam Resul sayısı ile aynı. Ne 1 eksik Ne 1 fazla. İşte Allah Her şeye Kadirdir..

Sonra düşünmeye başladım tekrar. "Hiç bir şey sebepsiz değildir" diyor. İncelikten, olayların arka yüzünden, Kaderden, Hayır görünen de şer olmasından başladım. Hayatımız boyunca yaşadığımız milyonlarca örnekten biridir belki. Bir seçim yaparsın sadece 1 tl verirsin, anlık bir seçim. Belki cebinde bozuk olmasını sevmediğinden bile vermiş olabilirsin ya da ihtiyacı olduğunu düşünerek. O 1 tl bir başkasına gider, sonra başkasına, sonra başkasına. Zaten sana o para başka birinden gelmedi mi? Para örneği en kolayı diye ondan örnek veriyorum. Mesela düşün, İnternet hiç bulunmasaydı. Ya da baban, deden, biri farklı bir seçim yapsaydı ve sen internete hatta hiç bir yere erişemeseydin. Sadece 1 anlık karar değişimiyle tüm hayatın değişmeyecek miydi? Bunu şuan okuman bir seçim değil mi? Kaderin binlerce yolundan birindesin. Her birimiz bir yoldayız.
Peki bizi bu yolda kesiştiren ne?

İşte bunu sorguluyorum sürekli. Bu kadar uzak yollardan Seni bana bulduran, gösteren, sevdiren, benim hangi yoldan gitmemi ister. Yanlış düşünmediğimi defalarca soranlara anlatmaktan bıktığım için yazdım bunu. Benim bir inancım var ve inancım diyor ki " Hiç bir şey Sebepsiz değildir". Eğer O gece O saatte Bambaşka bir şey ararken Seni bulmam, O üsküdar, O bilmece ve nicesi Sebepsiz değilse bu hüzün de sebepsiz değildir. Bana yanlış kişiden bahsetme sakın. Benim senin hayatında bir rolüm var ve senin benim hayatımda bir rolün. Bunda bir yanlışlık olamaz çünkü Senarist Kusursuz.

Sevgiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder