4 Kasım 2013 Pazartesi

Artık Pas

Kozlarımızı ortaya dökelim

Elimde bir kalbim, gözlerim ve sana olan sevdam var.

Yani çok iyi bir ele sahibim.

Ömür boyu rest diyorum sana.

Bunlara karşılık bir gülüşünü koyuyorsun masaya.

Ömrüme karşılık bir gülüşünü değişiyorum.

Elimde kullanana göre aciz ve ya alim olan bir beden var gerisi sende.

O beden de Aşkın sahibinin hizmetinde, senin önünde.

Tabuları yıkmama sebep oluyorsun.

Kumarda seni kazanarak aşkta da kazanmış oluyorum.


Seni kazanarak en büyük hazineye sahip olmuş oluyorum.

Seni ömrüme yayarak seviyorum.

Her anında sen ol ki ömre ömür diyebilelim.

Ömrümsün diyorum ya Yarim.

Ne kadar kaldı bilemiyorum

Ama

Kalan kısmının tamamı senin olsun istiyorum.

Bu hayatta rest çektim bir kere.


Bir el daha oynayacak hiç bir şeyim yok

Çünkü her şeyimi sen kazandın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder