24 Ekim 2013 Perşembe

İyi Geceler Sevgilim

Parça Parça yazacağım yine
İçimde konuşulanlar kelimelere dağılsın biraz daha
Bir kepçe daha koyacağım dağılmış soframa.
Bu gecelik melankolik olalım mı?
Mutsuz demiyorum bak mutsuz hiç değilim olmak huyum değil zaten
Biraz melankoli kimseye zarar vermez.

Sadece gözlerimi kapattığımda değil gün ışıdığında da seninle olmak istiyorum.
Mutlu anlarımı paylaştığım gibi en mutsuz anımda da kollarında huzuru bulmak,
Seni bir kaç anıya değil kapanacağı günü bilmediğim bu gözlerin gördüğü her yere katmak,
Çaldığım her şarkı, yazdığım her yazı, her yediğim yemek, her kahkaham seninle olsun istiyorum.
Biz ne güzel diyoruz "olacak İnşaAllah."
Bizi birleştirmek sadece Allah'ın yapabileceği bir şey değil mi?
Kimden istedim ki seni O'ndan başka.
Kim sokabilirdi kalbime seni O'ndan başka.
Sabrediyorum sanırdım.
En zorunu atlattık derdim.
Zamanla kolaylaşacak.
Sınavımı veriyorum derdim.
Hep bekledim deyip durdum sana.
Beklemek kolaymış, aramak, sürekli bakınmak.
Zor olan bulduğunda ayrı kalmakmış be sevgili.
Zor olan bir kere gözlerine uzun uzun baktığında gözlerimin başka gözlere kapanmasıymış.
Sakın şikayet ediyorum sanma Asla ama Asla etmem.
Rab'bime hamdolsun ki bir derece daha yükseltti sınavımı.
O'ndan daha yana yakıla istiyorum Seni.
Sen şimdi güzelce uyuyorsun, bana kızdın, yaptım yine bir şeyler..
Uykuyu yasakladım kendime sanki 2 günlük bir yoldan gelmemiş gibiyim.
Sadece gözlerimi kapadığımda yüzün geliyor önüme.
Üzülmüyorum, Mutsuz değilim sadece İstiyorum.
İstiyorum ki O Suret gözlerime kazınırcasına benim olsun.
İstiyorum ki Ömrüm Senin Olsun.
Sen Benim ol.
Ne çok istiyorum değil mi?
Aslında bir tek Seni istiyorum ama Ne büyük bir İstek bu.
Allah'ım Seni Bana Nasip Etsin demek geliyor dilimden, elimden.
Allah'ım Seni Bana Nasip Etsin.
Amin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder