12 Ekim 2013 Cumartesi

Doğum ve Ölüm

Tam 2 gün kaldı,
2. Sürprizimi yapmam gerekirdi sana
Elimden geleni yapacağıma söz vermiştim.
İlk elimden gelen çizmek oldu bizim ilk anımızı.
2. si ise yazmak olacaktı elbette.
3. de Sürpriz olsun şimdilik.

Aldım karşıma resmini konuşur gibi yazacağım şimdi kimler okursa okusun kimler görürse görsün kim gülerse gülsün...


Elinde tutmuşsun Papatya'yı.
Hani Seni gördüğüm an dilimden çıkan ilk kelime "Papatya".
Sana baktığımda gördüğüm o Papatya ellerinde.
Minnacık ellerinde senin güzelliğini kıskanan bir Papatya var.
Güneşi de kıskandırıyorsun ya işte
Bakış atmışsın sanki gel bana aşık ol der gibisin.
Hafif bir tebessüm etmişsin.
Yanağında minik bir gamze.
Avuçlarıma alsam yanaklarını da gözlerine baka baka kaybetsem aklımı.
Çok akıllı sayılmam zaten tescilim de var delilikten ya her neyse..
Sana geri dönüyorum baktıkça gülümsüyorum
Baktıkça Seviyorum.
O gözlerini dikmiş halde bana bakışına odaklanıyorum 
5 saniyeden fazla bakamıyorum kaçırıyorum gözlerimi.
Sahi ya ben daha resmine uzun uzun bakamazken
Nasıl gözlerine dalmışken kaybetmem ki 3 kuruşluk kendimi..
Her dakika nazar değdiriyorum belki sana ondan dolayı her seferinde Maşallah diyorum.
Her seferinde Aşık oluyorum sana Ondan dolayı asla vazgeçmiyorum.
Diyorum ya Deliyim
Deli gibi Seviyorum.
Sen pek sevmiyorsun ama
Doğduğun günü bayram ilan ediyorum.
Aşkın Doğumuna,
Sevdamın ilk nefesine adıyorum ömrümü.
Sen doğduğunda ölmüşüm ben bilmiyormuşum.
Sen İyi ki doğmuşsun
Ben İyi ki ölmüşüm.
Ayın 15'ini Papatya Günü İlan ediyorum.
Gariban bahçemin Tek çiçeği
Bir Ömür Aç bahçemde.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder