13 Mart 2014 Perşembe

Bir şiir, Bir şarkı, Bir an

Aklıma kazınmış bir şiir,
Dilimde çalıp duran bir şarkı,
Dalıp dalıp durduğum uzaklarda rastladım sana.
Ne o şiiri sana okumuştum,
Ne o şarkı bizim şarkımızdı,
Ne de sen daldığım uzaklardaydın.
Ama yolum yine sana çıkıyordu.
Tesadüf diye diye susturdum kendimi.
Tek kelimeyle tesadüf.
Sustum dedikçe konuşur oldum.
Sustuklarımdan kaçmak için konuşur oldum daha doğrusu.
Havadan, sudan, şarkıdan hatta siyasetten bile konuştum
Dilim seni sustu.
Ben konuştum, o sustu. O konuştu, ben sustum.
Çok iyi anlaştık.
Şairin dediği geldi aklıma,
Bilinmeze doğru gider bildiğin bütün yollar
Sen bitmez san 
Bir gün biter bitmez sandığın o yollar.
Sonra bir şarkı çaldı aniden, incecik sesiyle solist,
"Fikrimin ince gülü," dedi.
Ve
Ben daldım adalara..
Bir ömrüm geçmiş gibi daldım.
Bir damlacık ömrümde deryalar buldum çıkardım.
Sonra sustum.
Sanki hiç bir şey yok gibi gülümsedim.
Gülümsedim,
Gülümsedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder