22 Şubat 2013 Cuma

İnsan mutluyken Saçmalar

Selam papatyam 1 güne 2 yazı sığdıracağım bugün. Aslında yeni bir güne girdik ama olsun benim için gün bitmedi. Bir elimde kekim bir elimde sütüm oturuyorum seni geziyorum akıl labirentimde. Aklıma geldin deme gafletinde bulunmuyorum farkındaysan zaten aklımdan hiç çıkmadığını artık biliyorsun. Neyse bugün ki sensizlikten sonra seni bulmuş olmanın verdiği mutlulukla şükür namazı kıldım dayanamadım arabayla giderken bas bas bağırdım insanlar deli olduğumu düşünse de ki zaten öyleyim neyse konumuza dönecek olursam bugün ilk konuşmalarımızın hatıralarından bahsetmek istiyorum.

Bir önce ki yazılarımda ve genel olarak kişiliğimde tanıyanlar okuyanlar bilir çekingen tavrım çok ortadadır. Böyle bir insanın karşısındakine kendini belli etmesi, algı balonuna girmesi ve karşısındakini tanımaya çalışması da epey zor oluyor. Bu konuda senin yardımların olmasa farklı olurdu her şey. Kaderim de olduğunu adım gibi biliyorken kaybetme korkusuna yenilmek benim acizliğimdi ama cesur davrandığım nadide zamanlarda oldu:)

Konuşmaya başladığımız vakitlerde yazamadığım, konuşamadığım ya da saçmaladığımı görüp azarladığın zamanlara dönelim biraz. Çocuklaşıyordum karşında kendime kızsam da değişmiyor bu hala sen olunca konu çocukça davranabiliyorum. Mesela hatrını sormak için 10 larca kez yazıp sildiğimi bilirim. Bir insan bir diğerine nasılsın diyemez sanki en sonunda kendimi ikna ettiğimde ki stresi bana sor. Sonra hadi cevap bekle bide oh üstüne geldi mi tadından yenmiyordu. Sana kendimi tanıtmak istiyordum. Anlatmak, tanımak, hayallerine girmek istiyordum çünkü biliyordum ki o kişi bendim ve benim için "She's the One" sendin. İşin en garip ve insanların benimseyemediği kısmı zaten birbirimizi tanımıyor oluşumuzdu . Onu da zamanla sindirdiler zaten aslında birbirimizi nasıl olduğu bilinmeyen şekilde çok iyi tanımaya başladığımızda. Senin hayallerini kurarken seni yaşıyor olmanın verdiği  huzurla her müsait olduğum vakit Hamd ediyorum Rab'bime. Bir bütün olmadı yazım ama kendimi anlatmaya yetti sanıyorum Papatyam. Şuan yazıyorum bunu umarım güzel bir şey çıkar ortaya bu da bugün mutlu etsin seni İnşaAllah.

Bir gülümseyişin derman oldu aldığım onlarca yaraya
Geçmiş dediklerime dönüp baktığımda iyi ki geçmiş der oldum
Kim görse inanamadı bulunduğum duruma
Ben seninle bir seferlik değil bir ömürlük oldum.

Dualarım meleklerle taşınsın gönlüne
Varsa bir derdin aksetsin gönlüme
Uyansam kabullenmem senin olmadığın bir güne
Ben seni aklıma değil benliğime kazıdım.

Var mı çaren varsa söyle kapansın yaram
Sen yoksan bende olmam yokluk bile haram
Allah nasip etsin seni bana yoksa düşer önüne kafam
Ben sensiz bir ömrü dile bile getirmem Papatyam.

komik oldu biraz ama olsun. Daha açacak bu papatya gönül bahçemde. Açacak mısın Papatyam gönül bahçemde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder