14 Şubat 2013 Perşembe

Bir Papatya Açtı Bahçemde

Selam Papatyam. Bugün de sana geldim kelimelerim kolumun altında. Taze ekmek gibi aşk kokuyor, biz kokuyor misler gibi. Aklıma geleni yazıyorum ve bu sefer de aklıma anlaşmalarımız geldi .

İlk zamanlarımız. İlk heyecanlarımız. Her şeyin yavrusu güzel derler ya biz daha bebek gibiyken seni karşıma almıştım tüm fikirlerini bilir gibi. Olgun birer insan gibi değil de tasolarını takas etmek isteyen 2 çocuk gibiydik. Aklıma kazınmış gibi, arkadan Cry Me River çalıyordu. Yağmur vardı o minik kafede oturmuş bekliyordun. Çok konuşurum biliyorum bunu genelde söylerler her ne kadar sen konuş dinlemesi çok güzel oluyor deseler de biliyorum öyle olmadığını. Başaramadığım bir şey varsa o da konuşmaya başlamaktır. Karşımdakinin sabrı taşmadan bir türlü başlayamıyorum ama sende öyle bir şey var ki sadece gözlerime baktın o süre boyunca çıtını çıkarmadan. Neler düşündün diye sormaya cesaretim bile yok sana kötü bir şey düşündürmüş, üzmüş olmaktan çekiniyorum çünkü, kaçıyorum da denilebilir.Konuya farkında olmaktan girdim tüm dikkatinle dinlemiştin sorgulamadan. " İnsan kendini bilse karşısındakini asla kırmaz, anı yaşasa asla mutsuz olmaz. Sensiz tek bir an bile düşünemiyorum ama olur da senin aklına girer nefsin ve ya benim aklıma benimkisi uyaralım mı birbirimizi kırıcı olmadan, birbirimizi kırmadan bir ömür geçirmek tek hayalim benim" dedim son olarak. Gözlerin parlamıştı. Gelecekten bahsediyor olmam hoşuna gidiyordu anlamıştım. " Hiç birşeyin garantisini bir kuldan alamazsın ama sana garanti veriyorum ki tersi yazılmadıysa bu gözler seninle kapanacak." dedim o an ben ne dediğimin şaşkınlığıyla durdum sen ağlamaya başlamıştın. Kırıcı mı oldu ne oldu diyemedim. Baş parmağım ile göz yaşlarını sildim. Elimi tuttun bir an, ilk defanın heyecanıydı ama o an benim düşündüğüm tek şey incilerin ne sebeple dökülmüştü. Suyundan aldın bir yudum Papatyam ne de kibar su içiyorsun sen. Zarafetine hayranım. Yutkunduktan sonra "Beni böyle mutlu edecek birinin karşıma çıkacağını bilseydim bir günümü daha mutsuz geçirmezdim. Beni bir tek kötü düşünceye itecek olsa nefsim, onun için Sahibime sığınırım." dedin de gönlümü yerle bir ettin Papatyam.

O gün geçti ya... En olması gereken ilişkiyi yaşıyoruz işte. Allah'ım nasip ediyor. Sen alttan alıyorsun, ben alttan alıyorum. Bir taraf diğer tarafı ezmiyor benim gördüğüm. Biz olmayı en iyi şekilde başarıyoruz bir tanem. Allah nazarlardan sakınsın. Olması gereken de buydu diyebiliyorum. Sen ben olan biz olamaz. Biz Olduk ya, senin sabrın ile olduk. Biz Olduk ya, kader aynı yola bir anda getirdi Bizi. Karşıma çıkarttı güzel gözlerini.

Yalnızca bir şey söyledim o an. "Sen benim Papatyam olacaksın. Sadece zaman meselesi. Aksın bakalım zaman dediğimiz sabır taşı. Gün gelir bize de doğar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder