7 Şubat 2013 Perşembe

2 Deli..

Aylardan Mayıs, Hava bahar havası ve ben 1 aydır görmediğim sevgilimi görmek üzereyim...

Haydarpaşa da karşımda öyle sırıtıyordun. Açtın kollarını çocuk gibi koştum sana sanki yıllardır görüşmemişiz. Sardım döndürdüm havada. Dakikalarca sarıldım sana, durabilsem saatlerce dururum hatta bir ömür, o kollarda duyduğum huzuru kaybetmemek için. "Allah kavuşturdu sonunda bizi. Özlemek nedir öğretiyor ve tabi kavuşmanın verdiği haz da cabası" diye atladım  hemen." Ne saçma bir şey ki seni özlemek zorundayım oysa bir ömrü paylaşmak çokta zor değil hem çalışmak zorunda da olmayız birbirimize sokulur yatarız, bütün gün film izler seni izlerim hayal dünyam da yaşıyor olsaydık tabi" diyerek beni benden aldın ya hala o an ki şokumu hatırlıyorum. Klasiklerden başlamıştık. Hemen simitler alınır ve vapura binilir. Hayat bize gülümsüyor ya dışarıda oturan bir biz vardık. Sardım sıkıca alnına bir buse kondurdum. Her gözlerinde kayboluşum da hamdolsun diyorum bir insan daha ne ister ki. İlk sürprizimi çıkarttım cebimden alt ve üst tarafı yanmış bir eski mektup kağıdına yazdığım ufacık seni anlatan ilk şiirim.Hiç unutmadım bak..

Çocuksu bakışlarında gizlemişti yıllar aşkımı
Kimseler çalmadan yetiştim, her zaman geç kalan ben gözlerini kaptım
En büyük Hediyem Gözlerin..
Tenin ipekten, dudakların en büyük imtihan benim için, o güzel, o minik burnun, hele o hızman..
Bir ömre sığdıramam ki ben bu aşkı, sen benim ömrüme sığan en kıymetli pırlantam.
En doğru an dediğimiz geldiği zaman, Bir Ömrümü sana Adıyorum Papatyam..

Amatördü hatta çokta güzel değildi ama senin gözlerin dolmuştu. İskeleye yanaşana kadar göğsümden kalkmamıştın. Yazmak rahatlatır derler ama göğsümde bir acı var şimdi senin yokluğundan. Planımız Sultanahmet, Yerebatan, Ayasofya gezmekti ama biz oturduk sakin bir yere denizi dinledik, muhabbet ettik. Çünkü en büyük eğlencemiz birbirimizi izlemekti. O gün çektiğimiz fotoğrafı buldum da yazayım dedim. Hani burnumuzu birbine dayayıp yandan sinirli sinirli bakmıştık ya.. 2 deli koymuştuk adını o anın. Tek başına tadı çıkmıyor deliliğin. Gel benim Sevgili Delim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder