21 Mayıs 2014 Çarşamba

Aşk Mektubu

Bir gün daha anladım.
Sensiz nefes alınmayacağını,
Alınanın nefes değil zehir olduğunu,
Ömrümün yokluğunda geçmeyeceğini.

Ve

Bana bir kere daha hatırlattı yokluğun,
Kokundan uzak kaldığım her anın,
Gözlerine bakamadığım her karenin,
Beni sana nasıl yaklaştırdığını.

Çünkü ben, seninle güzelim.

Düşünsene, 

Adalar olmadan deniz mi olur?
Yıldızlar olmadan gökyüzü.
Çocuklar olmadan neşe mi olur?
Martılar olmadan vapur.

Ya peki,

Sen olmadan ben olur mu?
Nefes almadan yaşamak gibi..
Kaç saniye dayanılır ki?
Kaç ömür uçar gider son nefesini harcayıp?

Bence

Adalar denizde dursun.
Yıldızlar kalsın gökyüzünde.
Çocuklar hep gülsün evlerde ve
Martılar hep uçsun vapur peşlerinde.

Sende hep benimle ol.
Çünkü biri olmadan diğeri manasız kalıyor hayatta.
Beni manasız bırakma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder